tiistai 27. lokakuuta 2015

Seuraa SoMessa

Olen viime viikkojen aikana tehnyt sosiaalisessa mediassa uusia aluevaltauksia, ja laajentanut käyttämiäni SoMe -kanavia. Tässäpä siis yhteenvetona eri tavat seurata minua ja blogiani.

Facebook

Blogini Facebook -sivun tykkääminen on hyvä tapa seurata blogijulkaisuja, sillä kaikista uusista julkaisuista tulee facebooksivuille linkki, josta uuden postauksen voi käydä tsekkaamassa. Jaan tänne myös joskus linkkejä muissa blogeissa meneillään oleviin arvontoihin, mikäli jotakuta teistä kiinnostaa sellaisiin osallistua.


Instagram

Tämä on minulle aika uusi kanava, ja olenkin vasta ihan viimeisen kuukauden ajan aktiivisemmin tätä käyttänyt. Myös tänne tulee tieto uusista postauksista, jotka voi sitten profiilissani olevan blogilinkin kautta käydä lukaisemassa. Lisäksi julkaisen täällä kuvia ja videoita kotoa ja omasta arjesta, erityisesti kolmesta karvaisimmasta perheenjäsenestämme, jotka eivät blogiin asti päädy.



Bloglovin'

Tämä on oma suosikkini blogien seuraamiseen. Tätä kautta luenkin käytännössä kaikkien seuraamieni blogien uusimmat postaukset, koska ne ilmestyvät kätevästi kaikki samalle sivulle feediini. Suosittelen varsinkin, jos luet useampaa blogia!


Snapchat

"Snäppi" on kaikista uusin tuttava, mutta vaikka aluksi epäröinnin kovasti, olen tosi nopeasti saanut juonenpäästä kiinni. Tämä on kaikista arjenmakuisin tapa seurata, sillä julkaisen täällä kuvia ja videoita pitkin päivää eläimistä, siitä mitä olen juuri tekemässä, missä olen, ym. Samalla seuraan myös muiden bloggaajien arkea, ja onkin ilahduttavaa nähdä aitoja "behind the scenes"-videoita, joissa on ihan yhtä paha kaaos kuin omassakin kodissa ;). Modernisti kodikas -blogin Kerttu minut itseasiassa sai tänne puhuttua, kun tapasimme Vepsäläisen sisustusillassa. Kerttu (modernistikodikas) julkaiseekin varsin paljon materiaalia, samoin esim. Valkoinen Harmaja -blogin (valk.harmaja) Suvi, ja Hunajaista -blogin Riikka (Hunajaista). Käykääpä siis ihmeessä tutustumassa, ei ollenkaan hullumpi juttu, kunhan ajatukseen ensin tottuu!


Pinterest

Viimeisenä vielä kuvapalvelu Pinterest, joka on ihan loputon inspiraation lähde. Täältä löytyy kaikkea ihanaa, ja erityisesti hyviä ideoita vaikkapa sisustamiseen tai häiden suunnitteluun. Tai kaikkeen. Sopii loistavasti kaikille inspiraatiota kaipaaville.


Näistä voit siis valita itsellesi sopivimmat tavat seurata tekemisiäni, ja olen todella innoissani, mikäli seuraat minua. Kiva tietää, että siellä on oikeasti joku, joka lukee näitä mun juttuja! :D

Voit myös jättää kommentteihin oman tunnuksesi jossakin näistä kanavista, jotta voin seurata myös sinua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lämmin kiitos kommentistasi!